Klienci

Aktualności2

Premiera albumu Homebook Design vol. 6

Homebook Design vol. 6Homebook Design vol. 6 to kolejne wydanie albumu, w którym znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl.

 
Jesienne nowości IKEA

Jesienne nowości IKEA Jesienią i zimą, gdy pogoda nie zachęca do spędzania czasu na zewnątrz, zadbajmy o przytulność naszych wnętrz. W tym sezonie IKEA dużo miejsca poświęca domowym tekstyliom, również dla dzieciom.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wrangler Wild Way Home - koniec z nudą
środa, 19 października 2016 11:24

Każdy wie, że codzienne dojeżdżanie do pracy jest męczarnią, która raczej zawęża horyzonty, niż je poszerza. Badania pokazują, że im więcej czasu mu poświęcamy, tym bardziej jesteśmy nieszczęśliwi. Przeciętnie spędzamy około 6,5 godziny tygodniowo, przemieszczając się z domu do pracy i z powrotem, tracąc w ten sposób rok życia. Gdyby jednak mieć na sobie odpowiednie ubranie i spojrzeć na tę kwestię z innej perspektywy, droga z punktu A do punktu B mogłaby stać się początkiem przygody, która otwiera oczy na nieodkryte dotąd części miasta.

 

Wrangler Wild Way HomeTakie właśnie przesłanie przyświeca nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Wild Way Home”, promującej kolekcję Wrangler na sezon jesień-zima 2016. Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek, a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: „Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga”. Słowa poety to nie tylko metafora i zachęta do pozytywnego spojrzenia na świat, to dosłowny komunikat. „Podoba mi się pomysł wkraczania na nieznane tereny, chodzenia drogą, na której czeka coś nowego lub skoku nad przepaścią, nie wiedząc, gdzie wyląduję. Dlatego właśnie pociąga mnie pomysł powrotu do domu dziką, nieznaną drogą”, mówi Kingston.

 

Wrangler Wild Way HomeDzięki połączeniu legendarnego amerykańskiego stylu z zaawansowanymi technologicznie materiałami, jak Coolmax®1 i Extra Stretch, w kolekcji męskiej oraz innowacyjnymi fasonami Jogging Jeans i jegginsów z denimu dzianinowego (knitted denim) w damskiej części kolekcji, jesienne propozycje Wrangler po raz kolejny potwierdzają filozofię Born Ready™. Ubrania mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.

 

Wrangler Wild Way HomeWrangler Wild Way HomeWrangler Wild Way HomeWrangler Wild Way Home

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane