Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Flower Crush – kwiecista odsłona marki Mohito
piątek, 24 marca 2017 09:10

Wiosenny sezon w Mohito to romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultrakobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory, piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach Mohito oraz w sklepie online mohito.com.

 

Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu, odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są sukienki, w tym sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień - drobne koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice. Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Uzupełnieniem wieczorowej stylizacji będę minimalistyczne torebki. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii Mohito: Gold Label i Celebration.

 

Flower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki Mohito

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane