Klienci

Aktualności2

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w Ikea

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w IkeaGotowi na zabawę konwencjami z serią Delaktig? Już po raz drugi Tom Dixon przeprowadzi rewolucję w naszych domach! Tym razem IKEA wraz z brytyjskim projektantem wniesie życie do naszych sypialni.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Flower Crush – kwiecista odsłona marki Mohito
piątek, 24 marca 2017 09:10

Wiosenny sezon w Mohito to romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultrakobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory, piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach Mohito oraz w sklepie online mohito.com.

 

Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu, odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są sukienki, w tym sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień - drobne koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice. Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Uzupełnieniem wieczorowej stylizacji będę minimalistyczne torebki. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii Mohito: Gold Label i Celebration.

 

Flower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki MohitoFlower Crush – kwiecista odsłona marki Mohito

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane