Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wrangler świętuje 70. urodziny
wtorek, 04 kwietnia 2017 09:16

W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję. Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast. Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj! W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyObchody urodzin Wrangler rozpoczyna już w kwietniu od wypuszczenia specjalnej kolekcji, nowego logo „Wrangler 70 Years”, wykorzystującego krój pisma Kabel, oraz nowej kampanii reklamowej. Wszystkie z nich sięgają po inspirację do archiwów marki i na nowo reinterpretują szalone lata 70., twórcze podejście do denimu z tamtego okresu i optymistyczny nastrój ówczesnej kultury młodzieżowej. Kampania i kolekcja idealnie wpisują się w silny nostalgiczny trend i tęsknotę za przeszłością.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyJubileuszowa kolekcja to przede wszystkim denim w autentycznym spraniu i jasnoniebieskim odcieniu. W linii dla mężczyzn pojawią się regularne spodnie ze zwężaną nogawką, a dla kobiet fason retro z prostą nogawką, dzwony oraz szorty w stylu pin-up. Wyróżniającą się cechą tej odważnej kolekcji są retro nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych. Na tym nowości się nie kończą! Duch tamtych gorących lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love. Kampania „Wrangler 70 Years” nawiązuje bezpośrednio do kolekcji i robi to w stylu edytoriali z lat 70., z charakterystycznymi zbliżeniami detali i bawiąc się dwuznacznością. Podsumowując, kolekcja i towarzysząca jej kampania są podróżą w odległe lata Wrangler, która w wysmakowany sposób łączy przeszłość z teraźniejszością.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodziny

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane