Klienci

Aktualności2

Rozpocznij przygodę z fitnessem

Domyos by DecathlonCzujesz w powietrzu powoli zbliżającą się wiosnę? Nadejdzie szybciej, niż myślisz. Domyos by Decathlon przedstawia swoją nową kolekcję odzieży i akcesoriów do fitnessu.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Aktualności1

Letnia kolekcja IKEA

Letnia kolekcja IKEA

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wrangler świętuje 70. urodziny
wtorek, 04 kwietnia 2017 09:16

W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję. Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast. Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj! W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyObchody urodzin Wrangler rozpoczyna już w kwietniu od wypuszczenia specjalnej kolekcji, nowego logo „Wrangler 70 Years”, wykorzystującego krój pisma Kabel, oraz nowej kampanii reklamowej. Wszystkie z nich sięgają po inspirację do archiwów marki i na nowo reinterpretują szalone lata 70., twórcze podejście do denimu z tamtego okresu i optymistyczny nastrój ówczesnej kultury młodzieżowej. Kampania i kolekcja idealnie wpisują się w silny nostalgiczny trend i tęsknotę za przeszłością.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyJubileuszowa kolekcja to przede wszystkim denim w autentycznym spraniu i jasnoniebieskim odcieniu. W linii dla mężczyzn pojawią się regularne spodnie ze zwężaną nogawką, a dla kobiet fason retro z prostą nogawką, dzwony oraz szorty w stylu pin-up. Wyróżniającą się cechą tej odważnej kolekcji są retro nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych. Na tym nowości się nie kończą! Duch tamtych gorących lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love. Kampania „Wrangler 70 Years” nawiązuje bezpośrednio do kolekcji i robi to w stylu edytoriali z lat 70., z charakterystycznymi zbliżeniami detali i bawiąc się dwuznacznością. Podsumowując, kolekcja i towarzysząca jej kampania są podróżą w odległe lata Wrangler, która w wysmakowany sposób łączy przeszłość z teraźniejszością.

 

Wrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodzinyWrangler świętuje 70. urodziny

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane