Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Kate Moss w kampanii Reserved
poniedziałek, 07 sierpnia 2017 08:01

 

Marka Reserved poinformowała o wprowadzeniu na rynek światowy swojej kolekcji jesień/zima 2017/18  w ramach kampanii z udziałem supermodelki Kate Moss. „Gdy idę tańczyć, wybieram najwyższe szpilki i najkrótszą sukienkę” - mówi. Nonszalancka, zbuntowana, stylowa. Ale zawsze prawdziwa. Taka jest Kate Moss.

 

Kate Moss w kampanii Reserved„Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę, wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej na fasony podkręcające seksapil jak koronkowe sukienki i bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur, wkładając lakierowane marchewy, błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate… minimalistycznym, seksownym, zmysłowym. I tak stanęła przed obiektywem aparatu. Autentyczna. Swobodna. Naturalna. Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie Kate dla Reserved) jest tu znamienna. Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”.

Wybór Kate na twarz marki nie jest przypadkowy. „Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska ikona mody, ale także światowa”, komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno -białe zdjęcia Kate przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70: nonszalanckich ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji. Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów jak Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami jak V Magazine, Interview, Porter czy włoski Vogue. I choć sesją zajęli się profesjonaliści, to na planie panowała rozrywkowa atmosfera. Bo jak mówi Kate: „Mama zawsze powtarzała mi: nie możesz wiecznie się bawić, na co ja odpowiadałam: ale dlaczego? dlaczego nie mogę non stop się bawić?”.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane