Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Nowa kampania born2be
piątek, 22 marca 2019 09:52

Najnowsza kampania born2be to wyjątkowa podróż w nieznane. Tylko podążanie za swoimi pragnieniami i stawianie sobie wyzwań pozwala nam zrozumieć naszą prawdziwą naturę, by uświadomić sobie, na co tak naprawdę nas stać. Towarzysząca temu wyspiarska sceneria Teneryfy jest różnorodna, niejednoznaczna. Z jednej strony barwne krajobrazy wyspy, z drugiej bezdroża i pustkowie. Nie wiadomo, co będzie następne… Pewne jest to, że warto sięgnąć po więcej, by zobaczyć to, czego jeszcze nie doświadczyliśmy.

 

Nowa kampania born2bePrzekroczenie granic własnej wyobraźni ułatwi zajrzenie w głąb własnych myśli oraz emocji. Tą sentymentalną podróż w niezbadane zakamarki swojej osobowości odbyły główne bohaterki najnowszej odsłony marki born2be. Do współpracy sklep internetowy zaprosił popularne didżejki Tycjanę Aquasanta i Natalię Kusiak - 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princess Rap. To one w kampanii born2be udowodnią, że warto ponieść się wyobraźni i zawalczyć o siebie… Właściwie, co tak naprawdę nas ogranicza? My sami! I właśnie to pytanie born2be stawia wszystkich tym, którzy boją się  o to, by swoje marzenia przekłuć w rzeczywistość. Buntownicza natura bohaterek i roztańczone sceny przenoszą nas do klipu z lat 90., gdzie nie brak było girlsgangów i przekonania, że wolność oznacza życie bez limitów. Abstrakcyjna forma kampanii, różnorodna sceneria i niedopowiedziane sceny stanowią spójny obraz, od którego ciężko się oderwać. Wykroczenie poza sferę naszej wyobraźni, pokazuje inny świat, w który chce się wejść i zwyczajnie zaryzykować. Z pewnością znajdą tam swoje miejsce Ci, dla których niezależność i wolność to nie tylko puste frazesy.

 

Nowa kampania born2beW myśl kampanii, marka stworzyła unikalną kolekcję butów sportowych, z których jest dobrze każdemu znana. Mocne, energetyczne akcenty i kolory mają współgrać z klimatem sesji i podkreślać symbolikę głównych założeń. Eklektyczne stylizacje z naciskiem na ponadczasowy denim, idealnie wpisują się w konwencję kampanii, będąc jednocześnie spójne z propagowanymi przez projektantów światowymi trendami.

 

Nowa kampania born2beSesja zdjęciowa i video powstały na hiszpańskiej Teneryfie, które w tegorocznej, wiosennej kampanii zachwycają nowatorskim podejściem i świeżym, nowoczesnym spojrzeniem na modę. Hiszpańska wyspa stała się abstrakcyjną krainą, w której warto pójść na całość i odkryć to, co dotąd nieznane. Born2be stworzył nieco fikcyjny, metaforyczny #bornland, do którego wejść może każdy, kto nie boi się, jak mówi przewodnia myśl produkcji, sięgnąć po więcej...

 

Nowa kampania born2beNowa kampania born2beNowa kampania born2beNowa kampania born2be

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane