Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Back to Today - kampania Lee Jeans® autorstwa Jamela Shabazza
wtorek, 02 kwietnia 2019 10:06

 

Dla uczczenia 130 lat wybitnych osiągnięć w produkcji odzieży denimowej kultowa marka Lee Jeans® zaprosiła do współpracy legendarnego fotografa mody ulicznej Jamela Shabazza. Wpływy muzyki i stylu hip-hop są od dekad obecne w dorobku marki i będzie je można zauważyć również w najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. To właśnie hip-hop zainspirował Lee Jeans® do przejrzenia swoich własnych archiwów w poszukiwaniu fasonów, które nawiązują stylistyką do początków tego gatunku muzycznego.

 

Back to Today - kampania Lee Jeans® autorstwa Jamela ShabazzaKolekcji wiosna-lato 2019, mocno osadzonej w historii marki, towarzyszy kampania, do stworzenia której zatrudniono Jamela Shabazza. Autor sugestywnych zdjęć dokumentujących narodziny muzycznej sceny hip-hopowej postanowił przedstawić kolekcję Lee wiosna-lato 2019 na tle Nowego Jorku. Te same ulice i dzielnice, które pojawiły się w oryginalnym albumie Shabazza „Back in the Days”, przykuwają uwagę równie mocno co kiedyś.

 

Back to Today - kampania Lee Jeans® autorstwa Jamela ShabazzaOprócz modeli na zdjęciach zobaczymy przyjaciół Shabazza oraz zwykłych nowojorczyków, których codzienny styl pełen jest hip-hopowych inspiracji i detali. Wśród wybranych na ulicach Nowego Jorku osób pojawią się między innymi ikony stylu prosto z ulic Bronxu – Kool-Out-K (@koolout_k) oraz DJ Lee Rock (@leerock_starski) – zafascynowane latami 80. To właśnie umiłowanie muzyki i estetyki tamtych lat uczyniło z nich nie tylko lokalnych bohaterów, ale również modową inspirację o międzynarodowym zasięgu.

 

Back to Today - kampania Lee Jeans® autorstwa Jamela ShabazzaDla uczczenia okazji oraz podsumowania współpracy pomiędzy Lee Jeans® i Jamelem Shabazzem kampania „Back to Today” ukaże się również w formie albumu o limitowanym nakładzie pod tym samym tytułem. W tym swoistym hołdzie złożonym książce Shabazza „Back in the Days” znajdziecie najlepsze fotografie z kampanii wiosna-lato 2019, które ilustrują najnowszą odsłonę stylu hip-hop z lat 80. w interpretacji Lee.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane