Klienci

Aktualności2

Fakty i mity o budowaniu odporności

Fakty i mity o budowaniu odpornościJak zadbać o swój układ immunologiczny, podpowiada dr hab. inż. Dariusz Włodarek, dietetyk i żywieniowiec, kierownik Zakładu Dietetyki Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w Warszawie.

 
Pielęgnacja w ciąży? To nie takie proste!

Pielęgnacja w ciąży? To wcale nie takie proste!Mimo że wybór kosmetyków w drogeriach, perfumeriach i sklepach online jest ogromny, bardzo trudno znaleźć informację, czy dany kosmetyk mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią.

 
Jesienna kampania Born2be
piątek, 02 października 2020 09:00

Jesienna kampania marki Born2be.pl Mów Do Mnie Teraz z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan to wejście w świat Bohemii i ukłon w kierunku wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70. Wybór twarzy kampanii był więc oczywisty - jak przyznają jej twórcy - zespół kreatywny born2be. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna - Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej bohemy.

 

Jesienna kampania Born2beCo stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać  w szepcie i jednym słowie - teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz i być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia. Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia.

 

Jesienna kampania Born2beNa uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule  przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70.

 

Jesienna kampania Born2beJesienna kampania Born2be

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane