Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Ruszył sklep internetowy Sephora
piątek, 14 lutego 2014 12:07

Właśnie ruszył długo oczekiwany sklep internetowy Sephora dostępny pod adresem www.sephora.pl. Teraz wszyscy Polacy, także mieszkańcy miast, gdzie nie ma jeszcze perfumerii Sephora, mogą kupować swoje ulubione perfumy i kosmetyki bez wychodzenia z domu.

 

Ruszył sklep internetowy SephoraOtwarcie sklepu internetowego Sephora w Polsce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy oczekują wysokich standardów obsługi, oryginalnych kosmetyków najbardziej prestiżowych marek oraz dostępności 24 godziny na dobę. Jak pokazują badania firmy Gremius przeprowadzone w 2013 roku, aż 27% procent polskich internautów kupujących w Internecie zakupiło tam kosmetyki i perfumy. Coraz więcej osób deklaruje też, że zależy im na kupowaniu produktów najwyższej jakości – 20% wobec 17% w 2011 roku.

 

Od lewej: Jakub Jasiński, Gilles Dougoud - fot. K. Broszko / manual f

 

Od lewej: Jakub Jasiński, Gilles Dougoud, fot. K. Broszko / manual f

 

„Nowouruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce – stawiamy na synergię sprzedaży off-line i on-line. Wyraźny trend w handlu detalicznym zarówno w Polsce i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji”  – powiedział Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Polski sklep internetowy Sephora bazuje na najlepszych rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji. Są one jednymi z najlepszych e-sklepów w branży kosmetycznej na świecie, co potwierdza m.in. przyznanie im w listopadzie 2013 roku nagrody Beauty 2.0 Award w kategorii „sklep internetowy”.

„Z analizowanych przez nas badań wynika, że niezależnie od wybieranego kanału sprzedaży, klienci mają zawsze te same, wysokie wymagania. Dlatego naszą ambicją jest, aby e-sklep Sephora był najlepszym sklepem internetowym w Polsce, spełniającym najwyższe standardy w zakresie funkcjonalności, estetyki, przyjazności dla klienta i oferty produktów. Korzystamy z doświadczeń globalnej sieci Sephora, także sprawdzonych rozwiązań, które funkcjonują w Stanach Zjednoczonych czy we Francji” – powiedział Jakub Jasiński, lider projektu e-commerce w Sephora Polska.

 

Konferencja Sephora fot. K. Broszko / manual ffot. K. Broszko / manual f

 

Polski sklep internetowy Sephora, tak samo jak stacjonarne perfumerie sieci, oferuje tysiące oryginalnych produktów pochodzących wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów. Unikalnym rozwiązaniem jest również możliwość sprawdzenia dostępności produktów w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całym kraju. Szybka dostawa, dostarczanie zamówień o wartości powyżej 230 zł bezpłatnie – to tylko niektóre z korzyści dla klienta. Każda przesyłka jest starannie opakowana, a na życzenie klienta produkty są bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają cały miesiąc i mogą je realizować nie tylko on-line, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Dla kupujących dostępna jest też bezpłatna infolinia.

 

Ruszył sklep internetowy SephoraCo ważne, również lojalni klienci Sephora znajdą coś dla siebie – wszystkie korzyści, oferty  i przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym www.sephora.pl.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane