Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Ruszył sklep internetowy Sephora
piątek, 14 lutego 2014 12:07

Właśnie ruszył długo oczekiwany sklep internetowy Sephora dostępny pod adresem www.sephora.pl. Teraz wszyscy Polacy, także mieszkańcy miast, gdzie nie ma jeszcze perfumerii Sephora, mogą kupować swoje ulubione perfumy i kosmetyki bez wychodzenia z domu.

 

Ruszył sklep internetowy SephoraOtwarcie sklepu internetowego Sephora w Polsce jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy oczekują wysokich standardów obsługi, oryginalnych kosmetyków najbardziej prestiżowych marek oraz dostępności 24 godziny na dobę. Jak pokazują badania firmy Gremius przeprowadzone w 2013 roku, aż 27% procent polskich internautów kupujących w Internecie zakupiło tam kosmetyki i perfumy. Coraz więcej osób deklaruje też, że zależy im na kupowaniu produktów najwyższej jakości – 20% wobec 17% w 2011 roku.

 

Od lewej: Jakub Jasiński, Gilles Dougoud - fot. K. Broszko / manual f

 

Od lewej: Jakub Jasiński, Gilles Dougoud, fot. K. Broszko / manual f

 

„Nowouruchomiony sklep internetowy Sephora to ważna część naszej strategii rozwoju w Polsce – stawiamy na synergię sprzedaży off-line i on-line. Wyraźny trend w handlu detalicznym zarówno w Polsce i na świecie, wskazuje na konieczność korzystania z różnych kanałów dystrybucji”  – powiedział Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Polski sklep internetowy Sephora bazuje na najlepszych rozwiązaniach oferowanych przez platformy e-commerce sieci, działające w Stanach Zjednoczonych i Francji. Są one jednymi z najlepszych e-sklepów w branży kosmetycznej na świecie, co potwierdza m.in. przyznanie im w listopadzie 2013 roku nagrody Beauty 2.0 Award w kategorii „sklep internetowy”.

„Z analizowanych przez nas badań wynika, że niezależnie od wybieranego kanału sprzedaży, klienci mają zawsze te same, wysokie wymagania. Dlatego naszą ambicją jest, aby e-sklep Sephora był najlepszym sklepem internetowym w Polsce, spełniającym najwyższe standardy w zakresie funkcjonalności, estetyki, przyjazności dla klienta i oferty produktów. Korzystamy z doświadczeń globalnej sieci Sephora, także sprawdzonych rozwiązań, które funkcjonują w Stanach Zjednoczonych czy we Francji” – powiedział Jakub Jasiński, lider projektu e-commerce w Sephora Polska.

 

Konferencja Sephora fot. K. Broszko / manual ffot. K. Broszko / manual f

 

Polski sklep internetowy Sephora, tak samo jak stacjonarne perfumerie sieci, oferuje tysiące oryginalnych produktów pochodzących wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów. Unikalnym rozwiązaniem jest również możliwość sprawdzenia dostępności produktów w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całym kraju. Szybka dostawa, dostarczanie zamówień o wartości powyżej 230 zł bezpłatnie – to tylko niektóre z korzyści dla klienta. Każda przesyłka jest starannie opakowana, a na życzenie klienta produkty są bezpłatnie pakowane na prezent. Do każdego zakupu Sephora dołącza do pięciu próbek. Na ewentualne zwroty klienci mają cały miesiąc i mogą je realizować nie tylko on-line, ale również we wszystkich perfumeriach Sephora w Polsce. Dla kupujących dostępna jest też bezpłatna infolinia.

 

Ruszył sklep internetowy SephoraCo ważne, również lojalni klienci Sephora znajdą coś dla siebie – wszystkie korzyści, oferty  i przywileje związane z posiadaniem karty Klubu Sephora będą obowiązywały także w sklepie internetowym www.sephora.pl.

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane