Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Oriflame wprowadza nową markę kosmetyków do makijażu
środa, 12 marca 2014 11:17

W czwartkowy poranek 6 marca w jasnych i przestronnych wnętrzach Patio Domu Dochodowego przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie odbyła się konferencja Oriflame, podczas której zaprezentowano nową markę kosmetyków kolorowych The ONE. Zaproszeni do świata mody i makijażu goście mogli zapoznać się ze stylizacjami wykorzystującymi niezwykle kobiece projekty marki Bizuu oraz makijaże wykonane za pomocą kosmetyków The ONE. Gościem specjalnym konferencji była Anna Mucha – ambasadorka marki.

 

Anna Mucha na premierze nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEAnna Mucha na premierze nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEPodczas czwartkowego spotkania Jolanta Bigus, dyrektor marketingu Oriflame Polska, przedstawiła inspiracje towarzyszące powstaniu nowej marki. „Stworzyliśmy The ONE by w prosty, a zarazem perfekcyjny sposób odzwierciedlić w makijażu trendy ze światowych wybiegów. Kolekcja liczy ponad 230 innowacyjnych produktów, dzięki którym można wykonać wyjątkowy makijaż odzwierciedlający indywidualne piękno każdej kobiety. The ONE to pierwsza marka makijażowa łącząca najświeższe trendy w modzie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi oraz praktycznymi poradami dotyczącymi wizażu.Każda kobieta chciałaby być tą wyjątkową, jedyną, po prostu The One – stworzyliśmy nową markę wychodząc naprzeciw tym pragnieniom” – powiedziała Jolanta Bigus.

 

Premiera nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEPremiera nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEPremierze The ONE towarzyszył pokaz kolekcji marki Bizuu. Zaprezentowane dziewczęce kreacje stanowiły tło dla przeznaczonej na dzień serii Everyday Beauty. Kobiece sukienki o odważnych fasonach podkreślały wieczorowy charakter makijażu wykonanego produktami z linii High Impact. Z kolei profesjonalny look, idealny dla zabieganych kobiet biznesu, tworzyły zestawienia ponadczasowych modeli sukienek z makijażem z serii Long Wear.

 

Anna Mucha na premierze nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEAnna Mucha na premierze nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEGwiazdą premiery The ONE była ambasadorka marki – Anna Mucha. Aktorka w towarzystwie Johana Larssona, dyrektora Oriflame na Europę Centralną, zamknęła pokaz marki Bizuu i zaprezentowała się w makijażu wykonanym produktami The ONE. Anna Mucha opowiedziała o współpracy z Oriflame i planach na najbliższe miesiące,a także zdradziła, bez których produktów The ONE nie wyobraża sobie codziennego makijażu.

 

Premiera nowej marki kosmetyków do makijażu The ONEPremiera nowej marki kosmetyków do makijażu The ONE

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane