Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Pierwsze flagowe salony firmowe Clinique w Polsce
środa, 02 kwietnia 2014 09:14

Marka Clinique zaprasza do dwóch flagowych salonów firmowych w Polsce: w Złotych Tarasach w Warszawie i w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Salony Clinique oferują dopasowany dla każdej klientki sposób obsługi oraz zróżnicowane usługi, takie jak diagnoza potrzeb skóry, dobór odpowiednich dla każdego klienta produktów pielęgnacyjnych, dobór idealnego podkładu, nauka i wykonanie makijażu (np. usługa „Half Face makeup”).

 

Salony firmowe CliniqueKoncept sklepu flagowego Clinique powstał w wyniku inspiracji współczesnymi kobietami i ich zwyczajami zakupowymi. Wykorzystuje też nowoczesny design i najwyższą technologię w celu poprawy funkcjonalności i ułatwienia obsługi. Badania konsumenckie wykazały, że kobiety szukają różnych doświadczeń zakupowych i lubią, gdy ten proces dostosowany jest do ich potrzeb, a nawet nastroju; chcą mieć możliwość samodzielnego przeglądania produktów, ale chcą też usług na żądanie. Celem Clinique jest zapewnienie klientom dopasowanych do ich preferencji usług na najwyższym poziomie oraz innowacyjnego procesu sprzedaży.

 

Salony firmowe CliniqueSalony firmowe CliniqueW sklepie firmowym Clinique spotkamy wykwalifikowane konsultantki w charakterystycznych dla Clinique białych uniformach. Indywidualna konsultacja jest idealna dla konsumenta, który ma czas i chce, by analizę skóry przeprowadził ekspert marki, który następnie dopasowuje rytuał pielęgnacyjny do potrzeb klienta. Model Spersonalizowanej Obsługi Clinique, oferujący analizę skóry oraz dopasowanie produktów pielęgnacyjnych i makijażowych, ma edukować klientki, jak dbać o skórę w domu. Doświadczone i specjalnie przeszkolone konsultantki Clinique wyposażone są w unikalne dla Clinique narzędzia, w tym kultowe narzędzie diagnostyczne Clinique i dwustronną lampę diagnostyczną.

 

Salony firmowe CliniqueSalony firmowe CliniqueInnowacyjne Narzędzie Diagnostyczne Clinique Apple iPad® (Clinique Apple iPad® Skin Diagnostic Tool) to nowy element wspierający sprzedaż, stworzony, by umożliwić samodzielną analizę skóry dla klientów, którzy mają mniej czasu. Aplikacja stworzona specjalnie dla Clinique pozwala na przeprowadzenie diagnozy skóry w 90 sekund. To spersonalizowane narzędzie diagnostyczne ma zaprogramowane 52 miliony potencjalnych odpowiedzi w procesie oceniania kondycji skóry i przetwarza setki kombinacji produktów, by precyzyjnie dopasować je do potrzeb skóry każdego konsumenta. Po zakończeniu tej intuicyjnej analizy klienci mogą wybrać wydrukowanie listy dopasowanych produktów Clinique lub wysłać ją na swój adres email. Oprócz funkcji Diagnostyki Skóry, każde takie narzędzie potrafi skanować kody paskowe produktów i w rezultacie będzie edukować klientów w zakresie wiedzy o danym produkcie, sposobu jego użycia i ceny.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane