Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Paulina Krupińska twarzą kampanii SS14 salonu Moliera 2
piątek, 11 kwietnia 2014 09:33

Paulina Krupińska, obecna Miss Polonia, ponownie wzięła udział w sesji reklamowej dla salonu Moliera 2 i Moliera2.com, pierwszego w Polsce sklepu online z kolekcjami luksusowej odzieży i akcesoriów. Sesja na wiosnę-lato 2014 jest kontynuacją współpracy z Pauliną Krupińską. Żeby podkreślić naturalność Miss Polonii, na zdjęciach całkowicie zrezygnowano z photoshopa.

 

Paulina Krupińska twarzą kampanii SS’14 salonu Moliera 2Salon Moliera 2 oraz sklep online Moliera2.com jest miejscem dedykowanym kobietom, w którym znajdują się kolekcje domów mody: Balmain, Christian Louboutin, Herve Leger, Isabel Marant, Moncler Gamme Rouge, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Simonetta Ravizza, Tod’s, Tory Burch i Valentino. Od maja portfolio marek dostępnych w salonie Moliera 2 i na Moliera2.com poszerzy się również o kolekcję francuskiego Domu Mody Kenzo.

 

Paulina Krupińska twarzą kampanii SS’14 salonu Moliera 2Na platformie zakupowej Moliera2.com klienci z całej Polski mogą przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, obejrzeć, a następnie zakupić wybrane przez siebie wyjątkowe ubrania, akcesoria i dodatki. Moliera2.com to również miejsce inspiracji, przewodnik po trendach i możliwość uzyskania  bezpłatnej porady stylisty. Przesyłka doręczana jest w ciągu 24 godzin, a zwrot i wymiana są bezpłatne.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane