Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Sławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie Pepsi
czwartek, 24 kwietnia 2014 11:09

Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całym świecie. Jak na tym tle wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca świeżością i inspiruje. Czy można połączyć tak dwa różne światy? Pepsi w projekcie „The Art of Football”, będącym częścią tegorocznej kampanii futbolowej tej marki, udowadnia, że jest to możliwe.

 

Sławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiDo współpracy w ramach projektu „The Art of Football” Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławy piłkarzy. Już jedno z tych nazwisk wśród piłkarskich fanów może wzbudzić okrzyk zachwytu, a co dopiero sześć! Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere – oni wszyscy wzięli udział w tym projekcie i zostali globalnymi ambasadorami marki w 2014 roku. Znanego nowojorskiego fotografa Danny’ego Clincha poproszono o wykonanie surowych, czarno-białych zdjęć, które oddawałyby wyjątkowy charakter piłkarzy.

„Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom było dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na tych oszczędnych w formie zdjęciach wspaniale widać osobowość sportowców” – powiedział DannyClinch.

Jak jednak najlepiej podkreślić energię każdej gwiazdy futbolu? Z tym wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art – Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia; Jaz – artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN – brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen – artysta sztuk wizualnych działający w Barcelonie; Ever – argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos – artysta sztuk wizualnych z Holandii. Młodzi artyści, pochodzący z tych samych krajów co sześciu piłkarzy, przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmu unikalne grafiki.

 

Sławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiSześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy zaprezentowano w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve’a Lazaridesa, jednego z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksy’ego, znanego na całym świecie artysty ulicznego.

 

Sławni piłkarze, fotograf i artyści street art w projekcie PepsiZ okazji tegorocznej globalnej współpracy z sześcioma światowej sławy piłkarzami specjalnie dla fanów futbolu Pepsi wprowadziła na polski rynek limitowaną serię puszek.Każda z nich jest opatrzona wizerunkiem jednego z globalnych ambasadorów Pepsi w 2014 roku – Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere’a. Ponadto na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25l oraz na puszce Pepsi Max znajduje się wizerunek Leo Messiego, w ostatnim czasie okrzykniętego „geniuszem futbolu”.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane