Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
17. edycja Marszu Różowej Wstążki
czwartek, 29 maja 2014 10:49

Rusza 17. edycja Marszu Różowej Wstążki organizowanego w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi. W tegorocznej odsłonie akcja odbędzie się pod hasłem Rusz z Pomocą! – Avon Walk – Marsz Różowej Wstążki. Ta ważna inicjatywa społeczna nie tylko szerzy wiedzę na temat profilaktyki raka piersi, ale także daje nadzieję – uświadamia Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. Avon Walk - Marsz Różowej Wstążki odbędzie się 7 czerwca, dzięki wspólnemu zaangażowaniu marki Avon oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum, które od wielu lat pomaga kobietom w walce z rakiem piersi.


W ramach tegorocznej kampanii każdy uczestnik marszu będzie mógł aktywnie przyłączyć się do walki z rakiem i pomóc innym. Obecność na Avon Walk – Marszu Różowej Wstążki 2014 oraz późniejszym pikniku ma kluczowe znaczenie, ponieważ liczba uczestników i ich zaangażowanie przełoży się na liczbę ufundowanych przez Avon badań USG piersi. Wystarczy 7 czerwca o godzinie 12.00 zjawić się przy Kolumnie Zygmunta, skąd pod hasłem „Rusz z pomocą!” wystartuje Avon Walk – Marsz Różowej Wstążki i przejdzie ulicami Warszawy. Każdy, kto zdecyduje się pokonać trasę i zaangażować w dodatkowe aktywności przewidziane przez organizatora, przyczyni się do ufundowania kolejnych badań USG piersi.

 

17. edycja Marszu Różowej WstążkiAkcja wspierana jest także przez wyjątkowe, zaangażowane społecznie ambasadorki: utalentowaną prezenterkę telewizyjną – Agnieszkę Popielewicz, znakomitą aktorkę – Małgorzatę Pieczyńską oraz znaną aktorkę i producentkę teatralną – Beatę Ścibakównę. Najważniejsze wydarzenie kampanii Avon Walk – Marsz Różowej Wstążki uświetnią swoją obecnością także ambasadorki produktów marki Avon – Weronika Rosati i Małgorzata Socha  oraz nowy męski ambasador – Jarosław Bieniuk. W role prowadzących wcielą się Dorota Wellman oraz Filip Chajzer. 

W akcję zaangażowała się również znana, polska projektantka Gosia Baczyńska, która stworzyła unikalne koszulki dedykowane kampanii. Można je już kupić na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu www.avonwalk.pl oraz 7 czerwca podczas Avon Walk  - Marszu Różowej Wstążki. Koszulka jest symbolem solidarności w walce z rakiem piersi. Każdy, kto ją kupi wspomoże kampanię. Całkowity dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony będzie na Stowarzyszenie Amazonki Warszawa – Centrum, w celu dofinansowania badań USG piersi.

 

17. edycja Marszu Różowej WstążkiWażnym elementem wydarzenia jest możliwość skorzystania na miejscu z badań USG, konsultacji lekarskich oraz mammograficznych. Przewidziano także liczne atrakcje, m.in. strefy urody, gdzie każda kobieta będzie mogła zrobić manicure lub profesjonalny brafitting, a także skorzystać z porad makijażystki Avon Hanny Knopińskiej oraz gwiazdy - Weroniki Rosati. Organizator zaplanował także coś dla dzieci – kącik zabaw z animatorami i czytanie bajek z Małgorzatą Sochą. Przewidziano także strefę sportową, gdzie najmłodsi miłośnicy piłki nożnej będą mogli wziąć udział w zabawie z Jarosławem Bieniukiem. Odbędą się także koncert znanej polskiej gwiazdy – Marysi Sadowskiej. Dodatkowo, główny partner wydarzenia – marka Fiat, ufundowała nagrodę specjalną dla jednego z uczestników w postaci samochodu Fiat 500.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane