Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Ruszyły eventy Wyzwania Smaku Pepsi
środa, 09 lipca 2014 14:11

28 czerwca ruszyły eventy Wyzwania Smaku Pepsi, czyli druga edycja legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią. W tym roku do zabawy dołącza naprawdę wyjątkowy gość – Mikołaj, którego możecie oglądać w najnowszej reklamie Pepsi. Pokaże, jak poczuć smak lata i będzie podejmował najróżniejsze wyzwania! Zabawa potrwa do końca wakacji.

 

Ruszają eventy Wyzwania Smaku PepsiWyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w ślepym teście-zabawie, czyli dostaje Pepsi i inny napój typu cola w nieoznaczonych kubkach i mówi, który mu bardziej smakuje. Oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury i przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój jest w którym z kubków, więc podejmuje decyzję tylko na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony!

 

Ruszają eventy Wyzwania Smaku Pepsi„W tym roku na wybranych eventach będzie można podjąć wyzwanie smaku także na napojach typu cola bez cukru. To świetna okazja, by spróbować zupełnie nowej Pepsi Max, której receptura została opracowana we współpracy z polskimi konsumentami” –powiedziała Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

 

Ruszają eventy Wyzwania Smaku PepsiAby dowiedzieć się więcej o nadchodzących eventach Wyzwania Smaku w całej Polsce śledźcie stronę pepsi.pl.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane