Klienci

Aktualności2

Świąteczne prezenty dla niej

Świąteczne prezenty dla niejJuż wkrótce święta Bożego Narodzenia i czas obdarowywania bliskich. Jeśli nie wiecie, co kupić mamie, siostrze, babci czy przyjaciółce, zobaczcie nasze propozycje!

 
Pomysły na prezent dla niego

Prezenty dla niegoNajwyższa pora, by zastanowić się, co podarujemy w Święta naszej drugiej połowie, tacie czy dziadkowi. Spójrzcie na nasze propozycje, może coś Was zainspiruje.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Najgorętsze trendy sezonu podczas Sephora Trend Report
czwartek, 02 października 2014 11:46

Miniony weekend w warszawskiej Arkadii był prawdziwym świętem trendów. Wszystko za sprawą Sephora Trend Report, który trwał od piątku do niedzieli. Podczas trzech dni pełnych inspirujących pokazów i eksperckich konsultacji Sephora wraz partnerami oraz zaprzyjaźnionymi gwiazdami dekodowała trendy sezonu jesień-zima 2014/2015.

 

 

Sephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fFot. Kamil Broszko / manual F

 

Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) skupiającego najbardziej luksusowe marki, wraz z gośćmi specjalnymi zaprezentowała trendy w makijażu, modzie oraz zapachach – jak zawsze w konwencji zaskakującego i fantazyjnego show międzynarodowej klasy.

 

Sephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fFot. Kamil Broszko / manual F

 

Podczas sobotniego, kulminacyjnego show Trend Report gość specjalny Sephora Trend Report – Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA, zaprezentowała najgorętsze trendy makijażowe Sephora: szare smokey oraz graficzny look z mocnym akcentem linera.

 

Sephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fFot. Kamil Broszko / manual F

 

Looki lansowane w sezonie jesień-zima przez światowe marki przedstawili także eksperci marek: Dior, Smashbox oraz Estee Lauder. Sephora zaprosiła również na pokaz mody, podczas którego dominowała stonowana elegancja oraz proste, futurystyczne, lecz kobiece formy. Pojawiły się m.in. płaszcze oversize, zaś szarość okrzyknięto kolorem sezonu. Na wybiegu mocno zaakcentowano także czerń oraz fantazyjne, ażurowe faktury podkreślające kobiecą sylwetkę. Uwagę przykuła szczególnie sekwencja z kwiatowym motywem. W tym sezonie stawiamy też na wygodę – płaskie, stylowe obuwie w codziennych stylizacjach. Wieczorem niezmiennie królują drapieżne szpilki.

 

Sephora Trend ReportFot. materiały prasowe Sephora

 

Imprezę prowadzoną przez Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka uświetnili goście specjalni – przyjaciółki Sephora, które oceniały i komentowały obowiązujące trendy. Pojawiły się: Katarzyna Zielińska, Paulina Krupińska, Zofia Ślotała, Edyta Herbuś, Tamara Arciuch, Kamila Szczawińska oraz Ewa Wojciechowska.

 

Prezentacja letnich nowości z Sephora, fot. Kamil Broszko / manual FSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fFot. Kamil Broszko / manual F

 

Jesienne święto trendów i mody uświetnił Teatr Zapachów, czyli pokazy tańca zainspirowane nowymi zapachami. Trend Report obfitował w spektakularne premiery męskich zapachów – Jimmy Choo Man, którego twarzą został Kit Harington znany z "Gry o Tron, czy L'Homme Ideal od Guerlain, wyzwalający cały potencjał mężczyzny. Rebel Hero od Mango to propozycja zwłaszcza dla młodszych panów - kobiety kochają buntowników i z pewnością pokochają ten zapach, który rozwija na skórze mocne, męskie nuty. Nowości damskie to powiew młodości – My New York DKNY i Love od Tous postawiły na radosne i słodkie zapachy z nutami malin i kwiatowym sercem. Pojawiły się też propozycje dla kobiet świadomych siebie i swojej kobiecości, takie jak Chloe Givenchy, którego twarzą została Alicia Keys oraz Rita Ora od Donan Karan.

 

Sephora Trend ReportFot. materiały prasowe Sephora

 

Tegorocznemu Trend Report towarzyszyła oficjalna prezentacja powiększonej, flagowej perfumerii Sephora w Arkadii. Na blisko 700 m² perfumerii na klientów czeka zaskakujący asortyment wzbogacony o unikalną strefę marek niszowych takich jak np.: Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy – dostępnych jedynie w tej perfumerii w Polsce oraz szeroka oferta usług m.in. makijażu, manicure, regulacji i koloryzacji brwi marki Benefit, bezpłatne, spersonalizowane pakowanie prezentów – „Gift Factory”.

 

Sephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fSephora Trend Report, fot. Kamil Broszko / manual fFot. Kamil Broszko / manual F

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane