Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Kendall Jenner - nowa twarz marki Estée Lauder
środa, 26 listopada 2014 09:55

Marka Estée Lauder ogłosiła, że podpisała kontrakt z Kendall Jenner, nową gwiazdą mody i mediów społecznościowych. Kendall będzie pojawiać się w kampaniach reklamowych emitowanych w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych. Będzie też odgrywać aktywną rolę w tworzeniu zawartości mediów społecznościowych, która pojawi się na wszystkich kanałach marki Estée Lauder, jak również na jej własnych.

 

Kendall Jenner - nowa twarz marki Estée Lauder"Kendall reprezentuje nowoczesne piękno, zupełnie nowe pokolenie kobiet, które dzielą się swoim życiem 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w wizualnie atrakcyjny sposób i jest pomostem pomiędzy światem mody, rozrywki i mediów społecznościowych" - powiedziała Jane Hertzmark Hudis, Global Brand President, Estée Lauder.

"Reprezentować tak wspaniałą markę to uczucie jak ze snu – to niesamowite wyróżnienie, zupełnie onieśmielające" - powiedziała Kendall Jenner. "Kiedy się o tym dowiedziałam, byłam za kulisami tygodnia mody w Paryżu, a przez cały ten czas musiałam utrzymać tę informację w tajemnicy. Jestem szczęśliwa i podekscytowana, że mogę się już tą wiadomością podzielić i być częścią Estee Lauder".

Kendall ma zdumiewającą moc w mediach społecznościowych wynikającą z ponad 30 mln fanów na Instagramie, Twitterze i Facebooku, co sprawia, że jest modelką numer jeden w social mediach, z szybko rosnącą globalną publicznością. W ostatnim roku Kendall odnotowała również błyskawiczne przyspieszenie kariery w świecie mody i urody, czego znakiem jest podpisanie kontraktu z marką Estée Lauder, jak również 13-stronicowa sesja mody w grudniowym wydaniu amerykańskiego Vogue'a sfotografowana przez Patricka Demarcheliera.

Kendall po raz pierwszy pojawiła się na wybiegach tygodni mody w lutym br., idąc w pokazie kolekcji jesień/zima 2014 Marca Jacobsa. Wkrótce potem zadebiutowała w kolekcji mody Haute Couture Chanel, a następnie wystąpiła w pierwszej kampanii reklamowej dla domu mody Givenchy na sezon jesień/zima 2014. Od tego czasu Kendall pojawia się w pokazach mody wiodących projektantów, takich jak Balmain, Dolce & Gabbana, Fendi. Była też obecna na czerwonym dywanie najmodniejszych imprez tego roku, w tym na Met Gala, na Festiwalu Filmowym w Cannes i MTV Video Music Awards.

Kendall pracowała z większością wpływowych fotografów mody na świecie, takimi jak Patrick Demarchelier, Mert& Marcus, Mario Sorrento i Mikael Janssen, i pojawiła się w wielu czasopismach, począwszy od awangardowego LOVE, po biblię mody VOGUE Paris, W oraz ośmiostronicowy artykuł w Interview, który zablokował stronę internetową pisma jak tylko wywiad stał się dostępny online.

Kendall od długiego czasu wspiera fundację Ryan Seacrest, organizację non-profit zajmującą się inspirowaniem dzisiejszej młodzieży poprzez inicjatywy rozrywkowe i edukacyjne.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane