Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Kalendarz Literacki 2017
wtorek, 31 stycznia 2017 10:34

 

Czy to możliwe, aby w jednym projekcie połączyć urodę kobiet, piękno włosów oraz kunszt fryzjerski z literaturą, miłością do książek i działaniem pro bono? Marka Schwarzkopf Professional, styliści fryzur Milek Design i Fundacja Zaczytani.org udowodniła, że tak! Wspólnym dziełem partnerów, którzy na co dzień dokładają wszelkich starań, by zaspokajać naturalną potrzebę pięknego wyglądu oraz promować czytanie i miłość do książek, jest Kalendarz Literacki 2017. Styliści Milek Design przy wsparciu Schwarzkopf Professional zainspirowani kobiecymi postaciami z książek opracowali nowoczesne kreacje fryzjerskie, które ułożyły się w literackie miesiące. Dochód ze sprzedaży kalendarza zasili konto Fundacji Zaczytani.org, by wspierać prowadzone przez nią działania statutowe, które owocują m.in. powstawaniem bibliotek w szpitalach, hospicjach i domach dziecka, coroczną Wielką Zbiórką Książek, tworzeniem szlaku Zaczytanych Ławek czy Pokoi Terapeutycznych.

 

Kalendarz Literacki 2017W rolę 12 wybranych bohaterek literackich uchwyconych przez fotografa Krzysztofa Opalińskiego, wcieliło się pięć znanych i lubianych blogerek. Agata, Kamila, Julia, Matylda i Natalia wsparły inicjatywę, doceniając wszechstronny wymiar pomysłu – promocję literatury, wysokiej jakości kosmetyki i usługi z działaniami ważnymi społecznie. Piękna sesja tworząca kalendarz przedstawia uwspółcześnione oblicza Julii („Romeo & Julia), Ani z Zielonego Wzgórza, Pippi Langstrumpf, Anny Kareniny, Izoldy, Lisbeth Salander („Millennium”), Lolity, Izabeli Łęckiej („Lalka”), Jagny („Chłopi”), Oleńki („Potop”), Zosi („Pan Tadeusz”) oraz Królewny Śnieżki.

 

Kalendarz Literacki 2017Pomysł Kalendarza Literackiego 2017 był dla właścicieli Milek Design nawiązaniem do filozofii trzech warszawskich salonów. „Od lat towarzyszy nam wizja, by każdy salon sygnowany logiem Milek Design były miejscem twórczym, w którym pracuje się z pasją i wizją, który ułatwia kontakt z literaturą i szanuje drobne przyjemności. Dlatego umożliwiamy klientom odpoczynek dla duszy i ciała, łącząc fryzjerstwo z chwilą wytchnienia przy kawie i dobrej książce, która zaspokaja wyższe potrzeby każdego z nas” – tłumaczą Katarzyna Poniatowska-Miłek i Darek Miłek.

Realizację Kalendarza Literackiego 2017 umożliwił mecenas projektu - marka Schwarzkopf Professional. „Wierzymy, że fryzjerstwo jest więcej niż usługą. Tym bardziej cieszymy się, że razem z Milek Design możemy zmieniać oblicze salonu fryzjerskiego, wychodząc poza pielęgnacyjne schematy. Schwarzkopf Professional ceni jakość i pomysł, dlatego bez wahania wsparliśmy nieszablonowe połączenie urody i kultury z działaniami pro bono” - wyjaśnia Magdalena Wieczorek reprezentująca markę Schwarzkopf Professional, mecenasa projektu i partnera wspierającego Milek Design.

Inauguracja projektu literackiej „cegiełki”rozpoczyna się w styczniu, ale działania promujące kalendarz zostały zaplanowane na cały rok. „Z radością przyjęliśmy inicjatywę właścicieli Milek Design” – mówi Agnieszka Pawlak, prezes Fundacji Zaczytani.org. „Potrzeby Fundacji stale rosną, ponieważ pragniemy zakładać jeszcze więcej bibliotek, zbierać coraz więcej książek, by dzieci i dorośli mieli nieustanny kontakt z wartościową literaturą”. Dlatego Milek Design będzie aktywnie zaangażowane w spotkania autorskie, wydarzenia czytelnicze oraz cyklicznie zbiórki książek na rzecz Fundacji.

Kalendarz Literacki 2017 w cenie 30 zł do kupienia w salonach Milek Design przy ul. Tamka 29, ul. Hożej 40 oraz pl. Dąbrowskiego 7 w Warszawie.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane