Klienci

Aktualności2

Najpiękniejsze zapachy na wiosnę i lato

Najpiękniejsze zapachy na wiosnę i latoWraz z nastaniem wiosny w perfumeriach pojawiły się nowości zapachowe idealne na tę porę roku. Przedstawiamy Wam najpiękniejsze naszym zdaniem kompozycje.

 
Limitowana kolekcja Industriell od Ikea

Limitowana kolekcja Industriell od IkeaIndustriell to seria będąca owocem współpracy IKEA z holenderskim projektantem Pietem Hein Eekiem. Kolekcja obejmuje szeroki wybór produktów - od drewnianych mebli i oświetlenia, po akcesoria.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces
poniedziałek, 04 grudnia 2017 15:20

– To będzie początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach – zapowiada Olga Kozierowska, inicjatorka projektu. Ruszyła ogólnopolska  kampania  społeczna pod hasłem #StaćMnieNaSukces. Jej organizatorem jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, a jej głównym celem uświadomienie kobietom, że nazbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji. W przedsięwzięcie zaangażowały się do tej pory, m.in.: Dorota Wellman, Grażyna Torbicka, Karolina Szostak, Małgorzata Marczewska, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Beata Tadla, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka, Olga Kwiecińska i wiele, wiele innych kobiet. A to dopiero początek.

 

#StaćMnieNaSukcesOlga Kozierowska, Karolina Szostak

 

Tak myślą Polki
Co drugą kobietę ogranicza brak pewności siebie. – Co, jeśli nie wyjdzie? – Kto zajmie się domem? – Nie nadaję się. Te codzienne „szepty w głowie“ powstrzymują kobiety przed  podejmowaniem ambitnych zadań. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Z badania przeprowadzonego przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką na próbie 700 Polek wynika, że: ponad połowa kobiet (56%) przyznaje się do wyrzutów  sumienia, kiedy chce zostać w pracy kosztem czasu z rodziną, 70% kobiet rezygnuje z czasu tylko dla siebie, bo uważa, że rodzina jest ważniejsza i tylko niespełna 8% kobiet odczuwa pełen komfort podczas realizacji swoich pasji. Uleganie presji stereotypów jest głównym powodem odbierania sobie prawa do sukcesu przez kobiety. – Czas wreszcie obudzić te dziewczyny, które żyją w poczuciu winy i  podporządkowywaniu swojego życia innym - apeluje Iwona Guzowska, wielokrotna mistrzyni świata w kickboxingu.

 

#StaćMnieNaSukcesGabi Drzewiecka

 

Zmiana zaczyna się w głowie
– Tą kampanią chcemy zachęcić kobiety do tego, by zmierzyły się z własnym, krytycznym „szeptem w głowie”, z negatywnymi przekonaniami, które nas stopują, wywołują poczucie winy, stereotypami, których znaczenie często same wzmacniamy. To kampania anty- ograniczającym myślom – tłumaczy Olga Kozierowska. I dodaje – Chcemy pokazać kobietom, że mogą mówić bez wyrzutów sumienia „Tak, osiągnęłam sukces.”.  Dlatego kampania rusza 7 listopada – symbolicznie w dniu, który oficjalnie został ogłoszony ogólnopolskim Dniem Sukcesu oraz w miesiącu, w którym odbywa się Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. – Każda kobieta potrzebuje sukcesu, ale każda z nas trochę inaczej ten sukces rozumie. (...) Skupmy się na tym, co daje nam szczęście, satysfakcję, co nas rozwija i inspiruje. Mam nadzieję, że ta kampania dla wielu kobiet stanie się właśnie taką inspiracją do ważnych zmian – podsumowuje dziennikarka, Beata Tadla. – Zmiana zaczyna się w głowie. Im większe jest nasze poczucie własnej wartości, tym jesteśmy silniejsze – nie tylko w odnoszeniu sukcesów, ale także w radzenie sobie z błędami – podkreśla z kolei trenerka rozwoju osobistego, Tatiana Mindewicz-Puacz.

 

#StaćMnieNaSukcesJak pokonać negatywne przekonania i nawyki?
W ramach kampanii społecznej Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką będzie realizowała szeroko zakrojone działania edukacyjne. Głównym ich celem jest umacnianie pewności siebie oraz uświadamianie kobietom, że wystarczy zmiana sposobu myślenia, aby pozbyć się ograniczeń i zacząć działać. Już teraz można zapisywać się na bezpłatne kursy on-line, m.in. „Jak pokonać pułapki nawyków” Małgorzaty Marczewskiej. Wszystkie kursy oraz informacje o bezpłatnych warsztatach i konferencjach dostępne są na platformie www.sukcestoja.pl.

 
Reklama
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane