Klienci

Aktualności2

Jesienne nowości IKEA

Jesienne nowości IKEA Jesienią i zimą, gdy pogoda nie zachęca do spędzania czasu na zewnątrz, zadbajmy o przytulność naszych wnętrz. W tym sezonie IKEA dużo miejsca poświęca domowym tekstyliom, również dla dzieciom.

 
Koktajle dla aktywnych

Koktajle dla aktywnych Aby zregenerować swój organizm po wysiłku fizycznym, potrzebny jest odpowiedni posiłek. Sprawdź i wypróbuj przepisy dietetyczki Agaty Ziemnickiej na zdrowe koktajle dla aktywnych.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Sowa, Sephora i pomaganie
środa, 14 listopada 2018 10:48

Dochód ze świątecznej, uroczej lampki sowy, sprzedawanej od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora i na sephora.pl, wesprze nowy projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką – FUN. TECH. FUTURE. Ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej, skierowany jest do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin wkraczających na rynek pracy.

 

„Sowia lampka” SEPHORA COLLECTION

 

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość́ i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość. Główne elementy projektu to:
• warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,
• dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy,
• płatne staże
• mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.


- Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziałać wykluczeniu i dać im realną szansę na zmianę. Problem dotyczy rocznie ok. 3 tys. dziewcząt – zarówno tych, które decydują się opuścić́ dom dziecka, jak i tych, które po ukończeniu 18 lat pozostają w placówce, by kontynuować naukę – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

 

Sephora wspiera FUN. TECH. FUTURE.Już po raz drugi w tym roku Sephora wspiera lokalną fundację poprzez sprzedaż dedykowanego produktu w swoich perfumeriach. – Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska. – Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w naszą globalna wizję działań CSR – dodaje.

„Sowia lampka” SEPHORA COLLECTION dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 49 zł

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane