Klienci

Aktualności2

Rozpocznij przygodę z fitnessem

Domyos by DecathlonCzujesz w powietrzu powoli zbliżającą się wiosnę? Nadejdzie szybciej, niż myślisz. Domyos by Decathlon przedstawia swoją nową kolekcję odzieży i akcesoriów do fitnessu.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Aktualności1

Letnia kolekcja IKEA

Letnia kolekcja IKEA

Teraz Polki!
poniedziałek, 10 grudnia 2018 12:27

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do XXIX edycji Konkursu „Teraz Polska”. Godło „Teraz Polska” jest marką znaną i cenioną przez wielu Polaków, zaś przez przedsiębiorcze kobiety jest traktowane jako symbol równouprawnienia w biznesie.

 

Teraz Polska

 

Konkurs „Teraz Polska” istnieje niemal 30 lat. W swoim kredo miał równouprawnienie na długo przed tym, nim kwestia znalazła odzwierciedlenie w szerokiej debacie publicznej. W wielu dziedzinach życia kobiety wciąż nie mogą przebić szklanego sufitu. Jednak przedsiębiorcze kobiety, które zapragnęły wystartować w Konkursie „Teraz Polska”, od niemal 30 lat przekonują się, że w tej rywalizacji są na równi z mężczyznami, bowiem jedynym kryterium decydującym o przyznaniu Godła „Teraz Polska” jest szeroko pojęta jakość produktu czy usługi.

 

Gala "Teraz Polska", fot. Kamil Broszko / www.broszko.comMonika Żochowska – prezes i współtwórczyni Phenicoptere Spółka z o.o., fot. Kamil Broszko / broszko.com

 

Konkurs „Teraz Polska” wciąż jest najlepszym narzędziem pozwalającym wyróżnić się firmom na konkurencyjnym rynku. Decyduje o tym kilka czynników. Po pierwsze, skupienie na jakości. W Konkursie wyłaniane są produkty i usługi, które reprezentują wysoki poziom pod względem wytwarzania i użytkowania. Nie ma znaczenia branża i typ produktu, w przeszłości wyróżniano firmy wytwarzające: jogurty, drony, ciągniki, drukarki 3d, wędliny, soki, artystyczne książki, śmigłowce, dachówki, implanty zębowe, okna, oprogramowanie komputerowe itd. Bardzo wielu laureatów znakuje Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży – klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru. Jest to szczególnie istotne w „erze wielości”. Każdy zna sytuację niemal nieograniczonego wyboru i dezorientację wynikającą z niedostatecznej wiedzy o licznych produktach. Godło „Teraz Polska”, ze względu na swoją renomę, pozwala wybierać najlepiej i konsumenci mają tego świadomość.

 

Gala "Teraz Polska", fot. Kamil Broszko / www.broszko.comAnna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED, fot. Kamil Broszko / broszko.com

 

Inny powód, który od lat zachęca przedsiębiorców do udziału w Konkursie „Teraz Polska”, wynika z prostego kryterium uczestnictwa. Nie jest ważne, czy startująca w konkursie firma jest mała czy duża. Ważne, aby zgłaszany przez nią produkt bądź usługa były na rynku co najmniej 6 miesięcy. Dzięki temu na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, podczas gali laureatów mogą stanąć obok siebie przedstawiciele największych spółek giełdowych i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa, często wytwarzające niszowe dobra. Pozornie różne światy, ale łączy je to, co najważniejsze: tworzą polskie produkty i usługi wysokiej jakości.

 

Gala "Teraz Polska", fot. Kamil Broszko / www.broszko.comAnna Stasiak- Apelska – prezes zarządu Krakowskiego Teatru Komedia, fot. Kamil Broszko / broszko.com

 

Jedną z ważnych współczesnych kompetencji w biznesie jest umiejętność śledzenia zmian społecznych. Po fascynacji w latach 90. i na początku XXI w. globalnymi markami i produktami z Zachodu nastał czas większego doceniania tego, co lokalne i bliskie. Obecnie znaczenie trendu określanego mianem patriotyzmu konsumenckiego stale rośnie. I nie chodzi tylko o modę. Wybór produktów krajowych (w tych branżach, w których jest to możliwe i uzasadnione dla konsumenta) jest wynikiem wzrostu świadomości ekonomicznej społeczeństwa oraz etapu, na jakim znalazły się przedsiębiorstwa wytwarzające polskie produkty. Wiele z nich dopracowało jakość rozwijanych przez lata wyrobów. Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Coraz więcej konsumentów konkluduje, że warto postawić na polską jakość, a Godło „Teraz Polska”  jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację w gąszczu produktów, usług i innowacji.

– Kapitał społecznego zaufania, jaki stoi za tym biało-czerwonym znakiem, to ogromne zobowiązanie. Firma, która sięga po Godło, musi być najlepsza – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje Konkurs „Teraz Polska”.
Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska”. Aby wziąć w nim udział, należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl, lub skontaktować się z biurem Fundacji, pisząc na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub dzwoniąc pod numer 22 201 29 90 lub 22 826 01 91.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane