Klienci

Aktualności2

Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Gwiazdkowe prezenty dla niego

Gwiazdkowe prezenty dla niegoŚwięta coraz bliżej, zatem najwyższa pora, by zastanowić się, co podarujemy naszej drugiej połowie, tacie czy dziadkowi. Spójrzcie na nasze propozycje, może coś Was zainspiruje.

 
Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy
czwartek, 03 października 2019 12:34

Jeśli szukasz partnera, by rozwinąć swój biznes kosmetyczny, Sephora pomoże Ci w realizacji marzeń. Do końca października trwa rekrutacja do programu Sephora Accelerate, którego celem jest wsparcie kobiecych start-upów z branży beauty.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Sephora Accelerate to wyjątkowy, międzynarodowy program, dedykowany budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. Dzięki niemu uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności, poznają zaawansowane narzędzia i korzystają z mentoringu ekspertów, aby wynieść swój start-up kosmetyczny na wyższy poziom. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2019 r. pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/

Na czym polega wsparcie Sephora Accelerate? Program obejmuje cztery kluczowe elementy:
1. Tygodniowy obóz, planowany na maj 2020,  to wprowadzenie, podczas którego uczestniczki intensywnie pracują nad swoim start-upem uzyskując pomoc w stworzeniu pozycjonowania marki, modelu biznesowego, opracowaniu planów rozwoju i strategii finansowania, oraz pozyskują doradztwo ekspertów w branży, w zakresie analiz rynku i konkurencji.
2. W kolejnym kroku programu start-upy korzystają z rocznych,  indywidualnych sesji mentoringowych z doświadczonymi leaderami w branży kosmetycznej oraz menedżerami Sephora z Europy i USA.
3. Następnym etapem programu jest wsparcie finansowe – każdy projekt otrzyma grant pieniężny i będzie mógł  ubiegać się o dodatkowe finansowanie.
4. Kulminacją programu jest odbywający się w San Francisco Demo Day, który stanowi unikalną okazję do zaprezentowania swojego projektu ekspertom z branży, a także potencjalnym inwestorom i najważniejszym menedżerom sieci Sephora.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Obok grupy start-upów, które zapraszane są do międzynarodowej części projektu, organizowana jest dodatkowa, równoległa grupa europejska, która również otrzymuje roczne wsparcie mentorów Sephora. W edycji 2018/19 w tej grupie znalazły się uczestniczki z Polski – Anna Tobor oraz Agnieszka Małachowska – założycielki marki TOBO + MALA. – Udział w projekcie pomógł nam zweryfikować nasze założenia biznesowe i strategię budowania marki. Kiedy w grudniu ubiegłego roku prezentowałam naszą firmę przed komisją w Paryżu, miałam ze sobą niemal zamkniętą identyfikację graficzną oraz finalne prototypy produktów. Współpraca z mentorem Sephora zweryfikowała wiele założeń i sprawiła, że zmieniłyśmy w zasadzie wszystko. Program kończymy ze świadomością, że udało nam się unikać paru poważnych błędów. Świetnie wspominam też spotkania z uczestniczkami z innych krajów – mogłyśmy wymienić doświadczenia, poradzić się, bo często mierzymy się z podobnymi problemami, albo po prostu pogadać, bo dziewczyny robią naprawdę bardzo interesujące rzeczy – wspomina Anna Tobor, współzałożycielka marki TOBO+MALA.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Jak aplikować?
Sephora zaprasza założycielki lub współzałożycielki start-upów, które ukończyły 18 rok życia. Firma musi być w początkowej fazie rozwoju, ale już na etapie dalszym niż tylko pomysł – posiadać gotowe próbki laboratoryjne produktów lub ich prototypy, i nie być jeszcze na etapie dystrybucji. Sephora chce pomóc start-upom, które mogą najwięcej skorzystać z jej wsparcia – tym ze świetnym pomysłem, ale jeszcze niegenerującym dochodów.

Start-up może dotyczyć specyficznie produktu kosmetycznego, usługi, technologii ściśle wspierającej branżę kosmetyczną oraz innych projektów istotnych dla tej branży. Promowane są projekty mieszczące się w koncepcie zrównoważonego rozwoju, przyjazne ekologicznie.

- Zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety, pasjonatki branży kosmetycznej, kreatorki innowacyjnych projektów, produktów lub rozwiązań dla branży beauty, do udziału w trzeciej edycji Sephora Accelerate z udziałem europejskich start-upów. Ze wsparcia programu skorzystało już na świecie ponad 40 kobiecych firm. Każda z nich, wystartowała i wprowadziła swoje produkty lub usługi na rynek -mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.  

Trzecia europejska edycja programu Sephora Accelerate ruszyła 1 października. Zapoznaj się ze szczegółami programu i aplikuj na www.sephorastands.com/accelerate/ do 31 października 2019 r.

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane