Klienci

Aktualności2

Premiera albumu Homebook Design vol. 6

Homebook Design vol. 6Homebook Design vol. 6 to kolejne wydanie albumu, w którym znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl.

 
Jesienne nowości IKEA

Jesienne nowości IKEA Jesienią i zimą, gdy pogoda nie zachęca do spędzania czasu na zewnątrz, zadbajmy o przytulność naszych wnętrz. W tym sezonie IKEA dużo miejsca poświęca domowym tekstyliom, również dla dzieciom.

 
Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy
czwartek, 03 października 2019 12:34

Jeśli szukasz partnera, by rozwinąć swój biznes kosmetyczny, Sephora pomoże Ci w realizacji marzeń. Do końca października trwa rekrutacja do programu Sephora Accelerate, którego celem jest wsparcie kobiecych start-upów z branży beauty.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Sephora Accelerate to wyjątkowy, międzynarodowy program, dedykowany budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. Dzięki niemu uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności, poznają zaawansowane narzędzia i korzystają z mentoringu ekspertów, aby wynieść swój start-up kosmetyczny na wyższy poziom. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2019 r. pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/

Na czym polega wsparcie Sephora Accelerate? Program obejmuje cztery kluczowe elementy:
1. Tygodniowy obóz, planowany na maj 2020,  to wprowadzenie, podczas którego uczestniczki intensywnie pracują nad swoim start-upem uzyskując pomoc w stworzeniu pozycjonowania marki, modelu biznesowego, opracowaniu planów rozwoju i strategii finansowania, oraz pozyskują doradztwo ekspertów w branży, w zakresie analiz rynku i konkurencji.
2. W kolejnym kroku programu start-upy korzystają z rocznych,  indywidualnych sesji mentoringowych z doświadczonymi leaderami w branży kosmetycznej oraz menedżerami Sephora z Europy i USA.
3. Następnym etapem programu jest wsparcie finansowe – każdy projekt otrzyma grant pieniężny i będzie mógł  ubiegać się o dodatkowe finansowanie.
4. Kulminacją programu jest odbywający się w San Francisco Demo Day, który stanowi unikalną okazję do zaprezentowania swojego projektu ekspertom z branży, a także potencjalnym inwestorom i najważniejszym menedżerom sieci Sephora.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Obok grupy start-upów, które zapraszane są do międzynarodowej części projektu, organizowana jest dodatkowa, równoległa grupa europejska, która również otrzymuje roczne wsparcie mentorów Sephora. W edycji 2018/19 w tej grupie znalazły się uczestniczki z Polski – Anna Tobor oraz Agnieszka Małachowska – założycielki marki TOBO + MALA. – Udział w projekcie pomógł nam zweryfikować nasze założenia biznesowe i strategię budowania marki. Kiedy w grudniu ubiegłego roku prezentowałam naszą firmę przed komisją w Paryżu, miałam ze sobą niemal zamkniętą identyfikację graficzną oraz finalne prototypy produktów. Współpraca z mentorem Sephora zweryfikowała wiele założeń i sprawiła, że zmieniłyśmy w zasadzie wszystko. Program kończymy ze świadomością, że udało nam się unikać paru poważnych błędów. Świetnie wspominam też spotkania z uczestniczkami z innych krajów – mogłyśmy wymienić doświadczenia, poradzić się, bo często mierzymy się z podobnymi problemami, albo po prostu pogadać, bo dziewczyny robią naprawdę bardzo interesujące rzeczy – wspomina Anna Tobor, współzałożycielka marki TOBO+MALA.

 

Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy Jak aplikować?
Sephora zaprasza założycielki lub współzałożycielki start-upów, które ukończyły 18 rok życia. Firma musi być w początkowej fazie rozwoju, ale już na etapie dalszym niż tylko pomysł – posiadać gotowe próbki laboratoryjne produktów lub ich prototypy, i nie być jeszcze na etapie dystrybucji. Sephora chce pomóc start-upom, które mogą najwięcej skorzystać z jej wsparcia – tym ze świetnym pomysłem, ale jeszcze niegenerującym dochodów.

Start-up może dotyczyć specyficznie produktu kosmetycznego, usługi, technologii ściśle wspierającej branżę kosmetyczną oraz innych projektów istotnych dla tej branży. Promowane są projekty mieszczące się w koncepcie zrównoważonego rozwoju, przyjazne ekologicznie.

- Zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety, pasjonatki branży kosmetycznej, kreatorki innowacyjnych projektów, produktów lub rozwiązań dla branży beauty, do udziału w trzeciej edycji Sephora Accelerate z udziałem europejskich start-upów. Ze wsparcia programu skorzystało już na świecie ponad 40 kobiecych firm. Każda z nich, wystartowała i wprowadziła swoje produkty lub usługi na rynek -mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.  

Trzecia europejska edycja programu Sephora Accelerate ruszyła 1 października. Zapoznaj się ze szczegółami programu i aplikuj na www.sephorastands.com/accelerate/ do 31 października 2019 r.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane