Klienci

Aktualności2

Trendy w branży ślubnej w 2021 roku

Trendy w branży ślubnej w 2021 rokuWedług danych GIS w ubiegłym roku zawarto o prawie 40 tysięcy mniej małżeństw niż w 2019 r. Głównym powodem takiego stanu rzeczy była postępująca pandemia i wprowadzane obostrzenia.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora
poniedziałek, 02 marca 2020 14:17

 

18 lutego wystartowała najnowsza kampania reklamowa Sephora, a wraz z nią nowe pozycjonowanie marki. The Unlimited Power of Beauty to wyraz nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację.  

 

The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora Definicja piękna zmienia się. Nie określają jej już wyłącznie pokazy mody lub zdjęcia prezentowane w magazynach ilustrowanych, ale też selfie naszych przyjaciół czy najnowsze zdjęcia influencerów. Ekrany smartfonów stały się naszym współczesnym lustrem. Zmieniło się także pojmowanie piękna w kulturze, rozrywce i w mediach społecznościowych.  Społeczeństwo kwestionuje status quo i samodzielnie interpretuje to, co oznacza bycie pięknym. W ten czy inny sposób, dyskusja o pięknie dotyka nas wszystkich.

 

The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora Te zmiany zainspirowały SEPHORA do udzielenia swojego głosu w tej dyskusji i przedstawienia swojej wizji piękna: The Unlimited Power of Beauty.

Według SEPHORA piękno jest jak plac zabaw, na którym każdy ma moc i prawo do eksperymentowania i tworzenia własnej jego definicji. Piękno nie zna granic, ma tyle twarzy, ilu ludzi jest na świecie, a każda osoba może odkryć wiele jego odmian nawet jednego dnia -  lub odkrywać je przez całe życie. Piękno daje nam moc autoafirmacji i pokochania siebie. Piękno to nie norma, rozmiar ani filtr, ale narzędzie siły i pewności siebie.

 

The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora Nowe pozycjonowanie marki, nadające pięknu kluczową rolę w życiu każdego z nas, ilustruje nowa wyrazista kampania stworzona przez BETC i SEPHORA, w sposób zamierzony zdecydowanie różna od kampanii prezentowanych w poprzednich latach. The Unlimited Power of Beauty jest bardzo uniwersalna, poprzez swój dobór obsady, ale też osobista przez swój ton i obrazy. Daje widzom możliwość odnalezienia siebie w przedstawianej historii i odkrycia potencjału własnego piękna.

 

The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora Film, zrealizowany przez Jonasa Lindstroema, opowiada historię relacji kobiety z jej wizją samej siebie,  na przestrzeni jej życia. Ukazuje zarówno chwile zwątpienia, jak i te pełne siły. Intymny charakter i emocje towarzyszące odkrywaniu własnego piękna, obrazują osobistą ewolucję i dojrzewanie na każdym etapie życia. Cover ikonicznego przeboju Kelsey’a Lu "I'm not in Love" został wybrany jako tło muzyczne kampanii, ze względu na jego emocjonalną siłę.

 

The Unlimited Power of Beauty – nowa kampania Sephora Portrety  wykorzystane w kampanii zostały stworzone przez brytyjską fotograf Nadine Ijewere, znaną z niesamowitej, autentycznej ikonografii. Zdjęcia niosą ze sobą przesłanie marki, jednocześnie prezentując poszczególne kategorie asortymentu Sephora: zapachy, makijaż i pielęgnację. Każdy z 12 obrazów opowiada historię piękna, różnorodnego, niezależnego od wieku, płci, budowy ciała czy stylu.  Wszystkie te wyjątkowe i silne osobowości zwracają się bezpośrednio do widza, a każdy portret przedstawia inny punkt widzenia piękna, wraz z osobistymi przesłaniami, które jak mantra powtarzać powinniśmy przed lustrem.

 
Reklama
  • Ipanema lato 2021
    Ipanema lato 2021
  • MomMe
    MomMe
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane