Moda

Rewolucja w świecie biustonoszy sportowych

Badania wykazały, że ponad 90% kobiet nosi niewłaściwy rozmiar stanika sportowego, a nieodpowiednie podtrzymanie piersi prowadzi do związanego z ruchem bólu piersi u prawie połowy respondentek. Problem z dopasowaniem stanika wynika z różnorodności kształtów i rozmiarów piersi, ich zmienności, oraz wyzwania odpowiedniego dobrania biustonosza sportowego do aktywności fizycznej.

Aby odpowiedzieć na potrzeby aktywnych kobiet, adidas we współpracy z jednym z najlepszych instytutów badań biomechaniki piersi – University of Portsmouth – na nowo zdefiniował swoją ofertę staników sportowych. W ramach kampanii Bra Revolution adidas wprowadza inkluzyjną i bogatą ofertę aż 43 modeli biustonoszy, które zapewnią większy komfort i wsparcie. Staniki będą lepiej dostosowane do różnych sylwetek, rozmiarów i typów aktywności fizycznej – prawdziwa rewolucja.


W nowej kolekcji wykorzystano najnowsze innowacje w obszarze materiałów oraz elementów konstrukcyjnych i stworzono biustonosze dedykowane różnym dyscyplinom sportowym. Staniki Everyday przeznaczone są do delikatnego ruchu i codziennych aktywności, Studio to biustonosze dedykowane jodze, pilatesowi oraz innym aktywnościom o niskiej lub średniej intensywności. Z kolei staniki Train zapewniają lepsze wsparcie podczas zajęć HIIT i sportów o większej intensywności, a biustonosze Run to odpowiedź adidas na potrzeby biegaczek, które potrzebują najwyższego poziomu wsparcia piersi. W ramach strategii zrównoważonego podejścia firmy adidas, każda linia została wykonana częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu.

Zgodnie z hasłem kampanijnym „Wsparcie to podstawa” adidas poza wsparciem w postaci szerokiej, inkluzyjnej gamy produktów, oferuje profesjonalne wsparcie dla swoich konsumentek – na czas trwania kampanii w sklepach stacjonarnych marki będą przeszkoleni pracownicy w białych koszulkach, którzy pomogą w doborze odpowiedniego biustonosza. Dodatkowo od 14 lutego można umówić się na wizytę na konkretną godzinę w Warszawie w Złotych Tarasach, za pomocą adidas app. Sklepy w Warszawie i w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce będą również wyposażone w dedykowaną kobietom kabinę w przymierzalni, w której konsumentki znajdą jednorazową miarkę do brafittingu, dzwoneczek do wzywania obsługi, oraz grafikę pomagającą w dobraniu odpowiedniej miseczki i rozmiaru, krok po kroku.

Ponadto od 9 lutego jest dostępne narzędzie online – Bra Finder, które pozwoli wybrać dopasowany biustonosz sportowy bez wychodzenia z domu. Po serii krótkich pytań narzędzie wskazuje na model stanika, który najlepiej odpowie na nasze potrzeby.

Kampania wspierana jest również przez szereg działań, które nie tylko mają za zadanie promować najnowszą kolekcję, ale także zwrócić uwagę na negatywne skutki źle dobranego stanika. We współpracy ze znaną podcasterką Karoliną Sobańską powstaną dedykowane kampanii odcinki, a pod koniec lutego odbędzie się live z brafitterką organizowany przez adidas Runners Warsaw. Kolekcja jest dostępna na całym świecie od 9 lutego w sklepie adidas w Złotych Tarasach i na stronie adidas.pl, a od 14 lutego w pozostałych sklepach stacjonarnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.