Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019
wtorek, 15 października 2019 08:59

 

Trwająca już od sześciu lat współpraca z marki Calzedonia z Julią Roberts będzie kontynuowana w sezonie jesień-zima 2019/20. Gwiazda Hollywood, która wcielała się w różne typy kobiet, tym razem wystąpi w spocie stworzonym przez włoskiego reżysera Ago Paniniego, który pracował już z Julią przy podobnym projekcie w 2014 roku.

 

Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019 Bohaterami spotu są oczywiście Julia oraz... sklepy Calzedonia. Aktorka zagląda do lokacji na całym świecie i spotyka się z ciepłym przyjęciem obsługi jak każdy inny klient. Te odwiedziny stają się podróżą poprzez różne style. Głównym miejscem akcji jest sklep w Weronie – to tam powstała Calzedonia i do dziś w tym włoskim mieście znajduje się siedziba główna firmy.

 

Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019 Kluczowymi produktami w nowej kampanii są trzy modele rajstop. Pierwszy to pepitka - ponadczasowy symbol stylu i jeden z najmodniejszych wzorów kolekcji jesień–zima. Drugi ma charakterystyczny, ciemnozielony kolor, łącząc kropki z geometrycznym akcentem. Trzeci to nowość w kolekcji - ciepłe i wygodne rajstopy z dodatkiem kaszmiru, idealne na zimowe chłody.

 

Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane