Your KAYA to polska marka organicznych artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Na polskim rynku szczególnie wsławiła się tymi pierwszymi, gromadząc ogromną, bo niemal 500-tysięczną rzeszę miłośniczek ekologicznych, naturalnych rozwiązań na okres. Dzisiaj oferta sklepu online powiększa się o zupełnie nowy rodzaj produktu – dwa specjalistyczne kosmetyki do twarzy otwierające linię Your CARE by Your KAYA.
Your KAYA właśnie powitała na swoich wirtualnych półkach krem nawilżający z ceramidami oraz żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką. Autorska linii kosmetyków do twarzy to reakcja marki na trend „10 (lub więcej) kroków pielęgnacji twarzy” – wieloetapowych rutyn pielęgnacyjnych, w których nietrudno się pogubić. Pomysłodawczynią i twórczynią formuł obu produktów jest Angelika Jankowska – kosmetolożka z 7-letnim doświadczeniem i product development coordinator w Your KAYA.
– Ta minimalistyczna linia jest odpowiedzią na potrzeby każdej cery – wiem, że „każda” to dość śmiały komunikat [śmiech], ale my mamy na to odpowiednie badania – opowiada Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki – Jestem dumna, że z czystym sumieniem możemy mówić o tym, że oba produkty zaopiekują się skórą problematyczną, suchą, tłustą, dojrzałą, z zaburzeniami płaszcza hydrolipidowego… Mamy wielkie szczęście, że pracujemy z absolutną specjalistką i pasjonatką pielęgnacji twarzy, Angeliką, która maksymalnie i ekspercko dopracowała nasze formuły.
Na początek klientki poznają Your Remedy, czyli odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc z ceramidami, probiotykiem, niacynamidem i kompleksem nawilżającym NMF (Natural Moisturising Factors). Składniki te długotrwale nawilżają skórę, regulują jej mikrobiom, wyrównują koloryt, regulują pracę gruczołów łojowych, wygładzają drobne linie i koją podrażnienia. Krem Your Remedy działa niekomedogennie, co potwierdza badanie kamerą VISIOPOR® PP 34 N. Co ważne, zyskał pozytywną opinię okulistyczną i jest odpowiedni do stosowania pod oczy i na powieki. Rezultaty badań aplikacyjnych kremu są więcej niż zadowalające: przy regularnym stosowaniu kosmetyku 96,4% probantów miało poczucie ukojenia, 96,4% osób – aksamitnej skóry, a 92,9% osób – długotrwałego nawilżenia.
Drugim kosmetykiem z linii jest Your Relief – łagodny żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką, niacynamidem i NMF. Żel dokładnie acz delikatnie oczyszcza i nawilża skórę, nie powodując uczucia ściągnięcia. Nadaje się do zmywania tuszu do rzęs i codziennego, regularnego stosowania. Nie zawiera potencjalnie drażniących substancji zapachowych. Przeprowadzone przez laboratorium badania jednoznacznie wskazują na skuteczność i delikatność żelu myjącego Your KAYA: 100% probantów potwierdza uczucie czystej skóry po jego zastosowaniu, 100% osób potwierdza, że zapewnia delikatne mycie, a 92,9% osób nie odczuło szczypania w okolicy oczu.
– To cudowne uczucie, kiedy po miesiącach pracy nad kosmetykami otrzymujemy wyniki badań i potwierdzają się absolutnie wszystkie nasze założenia. Wiemy już na przykład, że stosowanie kremu i żelu regularnie przez 21 dni zmniejsza szorstkość skóry o 20%, redukuje zaczerwienienia o 17% i zwiększa nawilżenie o 17%. To dużo dobrego w zaledwie dwóch, ale za to bardzo bogatych składowo kosmetykach – podsumowuje Angelika.
Twarzą kampanii została Magdalena Zalejska, szerzej znana jako Apolonka. Krem do twarzy Your Remedy oraz żel myjący Your Relief dostępne są na stronie yourkaya.pl.