Reebok oficjalnie zaprezentował nowe propozycje linii Classic Leather, odkrywając tym samym kolejne oblicza kultowych biegówek lat 80. Dzięki nowym materiałom i kształtom, odważnym zestawieniom kolorów i praktycznemu designowi propozycje na sezon jesień-zima 2022 jeszcze mocniej dopasują się do różnorodnych stylów i preferencji, zachowując jednocześnie klasyczne dziedzictwo serii Classic Leather.
W ramach czterech charakterystycznych linii przygotowanych na sezon FW22 marka serwuje miks klasyki z nowoczesnym twistem. Wzmocniona podeszwa modelu SP czy odświeżony wygląd szwów i nakładek w modelach Make it Yours są doskonałym przykładem tego, że kultową linię można modyfikować na niezliczoną ilość sposobów, nie zatracając przy tym jej autentyczności i niepowtarzalnego stylu. Oprócz typowych dla serii bieli i czerni w zbliżającym się sezonie Reebok sięga również po swoje klasyczne barwy nawiązujące do DNA marki – połączenie czerwieni, bieli i niebieskiego spotykamy na jednej z najnowszych propozycji na nadchodzący sezon. Dopełnieniem wariacji na temat kultowej serii jest model Winterized w charakterystycznym zestawieniu kolorystycznym. Reebok wyposażył go również w wyjątkowo wytrzymałą podeszwą zewnętrzną zapewniającą dodatkową przyczepność na chłodniejsze miesiące.
W skład kolekcji FW22 niezmiennie wchodzą też klasyczne modele stanowiące bazę ikonicznej linii Reeboka. Seria Classic Leather OG dostępna jest w sprzedaży przez cały rok. Wraz z powrotem mody lat 80. Generacja Z i Millenialsi doskonale odnaleźli się w stylistyce tamtych czasów, sprytnie wplatając ją w aktualne trendy. By oddać klimat i fascynację tamtą erą, Reebok Europe na twórcę najnowszego klipu wybrał Gabriela Dugué, reżysera agencji Ocurens.
Co więcej, kultowa biała skórzana cholewka charakteryzująca obuwie Classic Leather ma w tym sezonie posłużyć jako czyste płótno, zachęcając Zilleialsów do wyrażenia indywidualnego stylu, wrażliwości i własnego „ja”.