Uroda

„Czujesz Klimat?” – Rossmann ułatwia bardziej przyjazne środowisku zakupy. Artur Rojek pierwszym ambasadorem akcji

Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. Ułatwiają je oznaczenia produktuktów wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję. Ambasadorem akcji został Artur Rojek – kojarzony z proekologicznym stylem życia lider kultowego zespołu Myslovitz i dyrektor artystyczny OFF Festivalu.

„Czujesz Klimat?” to – dla klientów – przede wszystkim forma nawigacji po stacjonarnej i internetowej drogerii Rossmann. Dzięki tej inicjatywie możemy wybierać produkty z ekologicznym składem, opakowaniem lub sposobem wytwarzania. I to bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy. A wybór produktu ze znakiem „Czujesz Klimat?” to nasz pozornie niewielki, ale jednak znaczący wkład w walkę o szeroko rozumiany lepszy świat. W ofercie Rossmanna jest obecnie ponad 2000 produktów oznaczonych znakiem „Czujesz Klimat?”. Ich pełna lista, a także szczegóły akcji są dostępne na stronie Czujesz Klimat! | Drogeria Rossmann.pl

Dobry klimat to nie tylko otaczająca nas przyroda i dbałość o środowisko, ale również przyjemna atmosfera i muzyka. Idąc tym tropem, Rossmann został sponsorem popularnych festiwali muzycznych: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach „Czujesz Klimat?” – zasilana wodorem), Siesty oraz Great September. W nadchodzących miesiącach do inicjatywy i Artura Rojka dołączą kolejni ambasadorzy, którzy podzielą się swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne środowisku życie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.