Moda

Wrangler® przedstawia kolekcję dżinsów zaprojektowaną przez zdobywcę Nagrody Grammy, muzyka Leona Bridgesa

Wrangler® ogłosił kontynuację współpracy z „Mr. Wrangler”, czyli zdobywcą nagrody Grammy, artystą Leonem Bridgesem. Kolekcja Leon Bridges × Wrangler, stworzona w ramach obchodów 75. rocznicy powstania marki, nawiązuje do legendarnych archiwalnych fasonów i osobistego życia Leona Bridgesa.

Długi, bo aż 75-letni związek Wranglera z muzyką i kowbojskim stylem życia doskonale pasuje do autentycznych teksańskich korzeni Leona Bridgesa i jego miłości do dżinsów Wrangler. Podczas swojej trasy koncertowej artysta ściśle współpracował z zespołem projektowym Wranglera, aby mieć swój twórczy wkład we wspólny projekt. Czerpał inspiracje między innymi z kultury miejskiej i współczesnej sceny muzycznej.

„Wrangler zawsze wiele dla mnie znaczył. Gdy rozpoczynałem swoją przygodę z muzyką, nosiłem dżinsy Wrangler. Jestem podekscytowany możliwością współpracy nad tą ekskluzywną kolekcją” – mówi Bridges. „Pracując z zespołem projektowym Wranglera w Greensboro w Północnej Karolinie, mogłem przejrzeć archiwalne kolekcje i wybrać oryginalne kroje. Spotykaliśmy się również w moim rodzinnym mieście – Ft. Worth w Teksasie – gdzie wybieraliśmy wykończenia i ostateczne wzory, a ja mogłem przedstawić swoje zdanie na temat wczesnych prototypów odzieży. Możliwość tak aktywnego uczestnictwa w procesie twórczym od początku do końca była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Ta kolekcja nie tylko mówi o moim autentycznym przywiązaniu i miłości do Wranglera, ale również zachęca wszystkich pionierów do bycia sobą i spontaniczności”.

Osobiste akcenty Bridgesa, w tym jego inicjały „LB”, można znaleźć w misternych szczegółach całej, składającej się z 29 części kolekcji. Charakterystyczne elementy, takie jak haftowany monogram na rękawie, kieszenie z nadrukiem LB, wykończenie okuć w matowym złotym kolorze, zatrzaski i nity z logo, zdobią każdy produkt z tej kolekcji. Linia ubrań obejmuje denimowe klasyki dla niej i dla niego, takie jak dżinsy, koszule, kurtki i spódnice, a całość dopełniają nowe grafiki, wyraziste nadruki, spersonalizowane wzory laserowe i charakterystyczne wyłącznie dla tej kolekcji hafty, które łączą klasyczny dżins z wyrazistym brzmieniem.

Poszczególne elementy kolekcji będą dostępne w cenie od 60 do 159 $, w rozmiarach XS-XL. Można je kupić na www.wrangler.com, a także w głównych sklepach detalicznych, w tym Nordstrom, Inc., Urban Outfitters, Inc. i American Rag Cie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *